
Hlásenie porúch
HLÁSENIE PORÚCH – ELEKTRINA A VEREJNÉ OSVETLENIE
v prípade, že dôjde k výpadku elektrického prúdu vo vašej domácnosti alebo k poruche verejného osvetlenia, máte možnosť nahlásiť problém rýchlo a jednoducho prostredníctvom online portálu:
www.vypadokelektriny.sk
Táto služba je dostupná 24/7 a po vyplnení krátkeho formulára vás bude telefonicky kontaktovať dispečer, ktorý zabezpečí preverenie a riešenie nahlásenej poruchy.
VÝPADOK ELEKTRINY V DOMÁCNOSTI – POSTUP
Presvedčte sa, či nevyhodilo len ističe u vás doma.
Overte, či sú bez elektriny aj susedia.
Skontrolujte, či nejde o plánovanú odstávku – na vyššie uvedenej stránke.
Ak porucha nie je nahlásená, vyplňte online formulár – kontaktuje vás dispečer.
Ak je porucha už evidovaná, čakajte – na odstránení sa pracuje.
Môžete tiež zavolať na bezplatnú poruchovú linku.
Buďte trpezliví, lokalizácia poruchy môže chvíľu trvať.
Nepanikárte, väčšinu porúch odstránime do niekoľkých hodín.
V prípade kalamít sa doba opravy môže predĺžiť.
Neotvárajte zbytočne mrazničky – potraviny vydržia aj niekoľko hodín.

PORUCHA VEREJNÉHO OSVETLENIA
Poruchy verejného osvetlenia môžete nahlásiť rovnakou formou – cez online mapu:
www.vypadokelektriny.sk
Stačí vyplniť požadované údaje a porucha bude zaznamenaná. Dispečer vás kontaktuje telefonicky v prípade potreby.
2. Poruchy na TKR
Poruchy signálu nahlasujte telefonicky na tel. č.: 052 / 7791 515 alebo
tel. č.: +421 52 / 7791 515, +421 917 606 784
e-mail: MKS@sunava.sk
3. Poruchy na vodovode, vyvierajúca voda, prasknuté potrubia
Havarijné stavy týkajúce sa vody je potrebné nahlasovať na:
tel. č. vodárni: +421 52 7873 115
alebo dispečing mimo pracovnej doby: +421 52 772 95 48
4. Problémy s elektrinou
Pri výpadku elektrickej energie je potrebné kontaktovať VSE, a.s.,
poruchová linka: 0800 123 332